środa, 30 stycznia 2013

Znacie ich?


Ciąg dalszy cyklu "JAK CIĘ WIDZĘ, TAK CIĘ SZYJĘ"

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to Dorotka W. i Marcin P :))) Extra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alem durna :) Wysoki to pestka ale malec mi coś nie pasował a zmyliły mnie portki :)

      Usuń
  2. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że to para z 'MAM TALENT'. Jak widać Prokopa poznałam od razu, Dorotka bywa w spódniczkach i gdyby stała w takowej obok Marcina nie byłoby wątpliwości :)
    Tak czy siak, udany wypust :)
    pozdrawiam... córeczka Majeczka też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to M.Prokop i Dorota W :)
    Trudno było uchwycić "energię i poczucie humoru" p. Doroty. A, że "model" lalki nie przewiduje biustu.... No cóż :)
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za miłe komentarze!!
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń